M. Dániel 3 hónapos teszt

2017.08.16 13:32

Egy kis összefoglaló az elmúlt 3 hónap íjászkodásáról: 

Májusban rendeltem egy Marshall íjat 40 font erősségben. Szinte napi rendszerességgel használtam fél-1 órákra. Az erősségből érzésre semmit sem vesztett. Nagyjából 3-4 nap kellett, hogy ráérezzek a helyes célzásra. Távolságtól függően a célponttól enyhén jobbra kell célozni. Júliusban elindultam vele életem első íjászversenyén, ahol 2785 pontot lőttem 20 célra, ami szerintem elsőre k...va jó! A versenyen többen megcsodálták az íjat, ám a meglepetés akkor jött, mikor az egyik srácnál megláttam a Marshallt, csak más színben. Baráti társaságban azóta már ketten rendeltek Lőrincz íjat.

A festésre tényleg vigyázni kell, véletlenül végighúztam a betonon a végét, és csúnyán lejött a festés egy 2 centis darabon. 

Összességében elmondható, hogy az elvárásaimat felülmúlta az íj. Egy laminált íj árából 4 ilyet veszel...ez mindent elmond!

Köszönöm mester!!! :)

—————

Vissza