H. Tamás

2017.12.20 11:57

4 HÓNAPOS TESZT:

Az íjat augusztusban vásároltam, azóta egy héten legalább 2-3 alkalommal használom délutánonként, ha az idő engedi. Pár gondolat a 4 hónap használata után.

2 amatőr versenyt csináltam vele végig, a második versenyen 4. helyezést értem el a 21 induló közül. Az íj a mai napig remek, én erősödtem hozzá, így tavasszal pár fonttal erősebbre ruházok be. A badázsolásra tettem egy kis bőrdarabot, mert a vessző eléggé koptatta a bandázscérnát. Hidegebb időben kissé felkeményedik az íj, azonban több íjásztól kérdeztem, és a kompozit és laminált íjak is így viselkednek, szóval nem az íjban van a hiba. A versenyek alkalmával sikerült többféle íjat kipróbálnom, amik nagyjából 4-5-szörös áron lettek vásárolva, és azt kell, hogy mondjam, semmi különbséget nem tapasztaltam. A használati utasítást mindig betartottam, talán ezért is szuperál még mindig jól.

Csak ajánlani tudom a terméket, ilyen áron ilyen teljesítménnyel verhetetlen!

 

—————

Vissza